Data e postimit: 2023-07-09 17:11:54
Lexime: 565
Perendimi me i bukur i jetes sime
Lloji: Ese filozofike
Tema: Perendimi
Autori: Anna Cani
Shkolla: Gjimnazi 'Raqi Qirinxhi'
Klasa: Xc
Qyteti: Korce
E-mail: canianna@gmail.com


Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit,nen tingujt e muzikes,qe im vella vendos etj. Cdo gje duket aq e bukur sa nuk gjej dot fjale ta pershkruaj ate bukuri,ku qielli merr nje ngjyre te verdhe e perziere me me te kuqe,rete jane te bardha si bora etj. Perendimi i diellit eshte koha ime e preferuar e dites. Ne fakt,perendimi me i bukur i jetes sime ishte kur ne qiell nje re kishte marre formen e shkronjes "A". Isha e mrekulluar nga ajo qe shihja,sepse kurre ne jete dicka te tille s'kisha pare,por e pashe tani. Ne kete jete kashume gjerate bukura,qe syri jone nuk i shikon. Kur del hena,qielli erresohet e nata bie. Ne qiell shfaqen miliona yje qe duken si xixa.

Vepra te ngjashme
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: dielli
Cdo mbremje shkoj ne maje dhe shikoj perendimin e diellit qe ky Zot na ofron. Perendimi i diellit me ben te ndihem e sigurt me ben te ndihem vetvetja atehere kurn un nuk kam shpresa nga askush. Ndonjehere ka shi e stuhi Por un nuk frikso...
Autori: ina · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: perendimi i diellit ne bregdet
te shoh perendimin e diellit mbi det eshte e jashtezakonshme kane kaluar shume muaj qe ate perndim se kam pare ne endrra e kujtime mundohem ta shikoj por eshte e kote , nuk eshte kurre njesoj me kujtohet per here te fundit kur ate bukuri pashe d...
Autori: milel · Lloji: Poezi lirike · Tema: mali
Cdo mbremje shkoj ne maje dhe shikoj perendimin e diellit qe ky Zot na ofron. Perendimi i diellit me ben te ndihem e sigurt me ben te ndihem vetvetja atehere kurn un nuk kam shpresa nga askush... Ndonjehere ka shi e stuhi Por un nuk friks...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Poezi per perendimin e diellit
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era ngadale i largon Flakeron nje drite aty pas malit Si shigjeta rreze leshon Shigjeta me ngjyre ari Dielli pas kraheve i harron I flakte ky cast i di...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
Autori: kristina · Lloji: Anekdota · Tema: i bukur dhe misterioz
Perendimi ne mbremje te jep nje ndjesi te madhe kenaqesie,duket sikur fluturon ne nje toke te humbur misterioze .here i kuq e here portokalli cdo njgjyre qe do ti transformohet ai .e shikon dhe zhytesh ne mendime kur largohet ku shkon .perendimi eshte me ...
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Sa here shqetesohem per te nesermen dal ne dritare e shoh perendimi e diellit qe me qeteson
Çdo mbrëmje ulem e mendoj Shqetesohem kam firke kam emocion Por shoh diellin tek me Puth faqet e kuqe Të cili un e dashuroj Zgjatem ta Kap Por s'e harij dot Dua t'i flas por më kot Me pas me kthen kurrizin e largohet Mbrapa maleve ku s'...
Autori: Renis Hamza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Sikur të kisha krahë E në qiell të endesha i lirë Yjet t’i prekja me duar Të ikja larg nga kjo bote e pështirë Sikur të kisha krahë E hënën ta vizitoja Duke qëndruar mbi të i vetëm Portetin tënd të vizatoja Sikur të kisha k...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mbremja
Dalngadale qielli fillon te erresohet Dielli fshihet nder male Nje ngjyre e erret ne qiell perhapet Hena dhe yjet lozin valle. Cdo gje duket kaq e qete Asnje hap nuk ndihet ne Toke Cdo gje ka zene vendin e vet Valle kur do te agoje? Kur do te ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com